onsdag 15 juni 2011

Har hela trädgården full nu. Av möbler. Två stora presenningar sitter runt som skydd mot det oberäkneliga vädret. Önskar det funnits plats att stå i en loge. Kanske ska skaffa mig ett tält? Men jag kan inte låta platsbrist begränsa mig och den skaparlust som bara vält över mig. Tre pinnsoffor målas för tillfället och där finns ungefär 6 bord som har stora potential om jag bara får målat dom. Trillar man över små skamfilade saker med möjligheter måste det tas tillvara. Återbruk! Men mina hem behöver inte fler möbler, snarare tvärtom... Tur det är rätt ålder på oss nu, barn föds och hemmen blir större. Men alla mina nära och kära har ju inte lika mycket ut av att rusa runt på loppisar och gallra. Men jag får små önskningar från olika håll om saker som behövs och jag protesterar högt när dom "ger upp" och vill åka till IKEA så det blir klart direkt.
Inte för att jag har något emot IKEA, tvärt om, men för helvete, det finns ju fler ställen och man kan ju ge det några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar